Комунальний заклад «Маріупольська Загальноосвітня
школа І–ІІІ ступенів № 23 Маріупольської міської ради
Донецької області»
пр. Будівельників,
Донецька обл., 87534; тел. 37–00–90
НАКАЗ
Від 07.06.2016№ 123
дітьми в 2015-2016 н.р.
Роботу з обдарованими дітьми школи було організовано в 2015-2016 навчальному році згідно з Концепцією регіональної стратегії підтримки та розвитку дитячої обдарованості на період до 2020 року та міською цільовою Програмою „Обдаровані діти” на 2011-2015 роки. В річному плані роботи школи передбачено розділ «Робота з обдарованими дітьми». Педагогічний колектив ознайомлено з нормативними документами щодо роботи з обдарованими дітьми.
Наукове товариство старшокласників, яке створено в жовтні 2007 року, в 2015-2016 році працювало під керівництвом заступника директора з НВР Овсяннікової Л.О. Проведено 3 засідання товариства, на яких розглядалися питання:
- про заходи НТС щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання;
- організації І етапу предметних олімпіад та участі в ІІ етапі, участі в міському конкурсі МАН;
- проведення шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт старшокласників-членів МАН та участі учнів в інтелектуальних конкурсах різних рівнів.
Структура наукового товариства, кількість секцій за науковими відділеннями:
№ |
Назва наукового відділення, секцій |
Кількість учасників |
Учитель |
1. |
Біологія людини |
1 |
Мазепа Л.В. |
2. |
Валеологія |
1 |
Ковальова О.Ф. |
3. |
Екологія |
1 |
Мазепа Л.В. |
4. |
Історія України |
1 |
Васильєва С.Л. |
5. |
Етнологія |
1 |
Овсяннікова Л.О. |
6. |
Англійська мова |
1 |
Погорєлова І.В. |
7. |
Українська література |
1 |
Сацкова Н.П. |
Загальна кількість членів наукового товариства старшокласників: у 2015-2016 н.р. - 7,
у 2014-2015н.р. - 8 . На обліку в міському банку перебуває Кулик Вероніка, учениця 11 класу (вид обдарованості – інтелектуальна).
Протягом року проведено наступні заходи:
- Залучення учнів до участі в міських, обласних, Всеукраїнських, міжнародних інтелектуальних конкурсах.
- Залучення учнів до участі в міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах дитячої творчості.
- Організація роботи обдарованих учнів у гуртках та секціях, у т.ч. на базі ГПД.
- Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт старшокласників.
- Оновлення стенду «Наукове товариство старшокласників».
- Організація консультативного пункту для обдарованих дітей дошкільного віку (художньо-естетичний напрямок) в межах освітнього округу № 1.
- Участь у міському конкурсі науково-дослідницьких робіт старшокласників-членів МАН.
У шкільній науково-практичній конференції брали участь:
№ |
П.І. учня |
Клас |
Секція |
Керівник |
Зайняте місце |
1. |
Минка Тетяна
|
10 |
Біологія людини |
Мазепа Л.В. |
ІІ |
2. |
Бикова Поліна
|
7 |
Українська література (заочний етап) |
Сацкова Н.П. |
Участь |
3. |
Харченко Лоліта |
8 |
Етнологія |
Овсяннікова Л.О.
|
І |
4. |
Дроздова Ганна |
8 |
Медицина
|
Ковальова О.Ф. |
ІІ |
5. |
Корнєєва Катерина |
10 |
Екологія |
Мазепа Л.В.
|
Участь |
Шкільну конференцію проведено за участю учнів 9-11 класів на достатньому рівні. Одним із членів журі була учениця 11 класу Головіна В., член НТС з 2013 року. У порівнянні з 2014-2015 навчальним роком із 8 членів НТС в шкільному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт брали участь 2 учні (25%), в міському – Головіна Валентина (ІІІ місце); в 2015-2016 н.р. в шкільному конкурсі брали участь 5 учнів (71%), в міському конкурсі учениця 11 класу Головіна Валентина посіла ІІІ місце (секція «Історія України», керівник Васильєва С.Л.).
Підсумки участі учнів у олімпіадах:
№ з/п |
Назва олімпіади |
Термін |
П.І. дитини |
Клас |
Керівник |
|
||
місто |
область |
|||||||
1. |
Олімпіада із зарубіжної літератури |
Грудень -січень |
Кулик В. |
11 |
Сацкова Н.П. |
І місце |
І місце |
|
В школі оновлено банк «Обдаровані діти»:
Вид обдарованості |
Кількість учнів, які зараховані або є кандидатами до міського банку «Обдаровані діти» |
Кількість учнів, які перебувають на обліку в шкільному банку «Обдаровані діти» |
Кількість учнів, які перебувають на обліку в шкільному банку резерву «Обдаровані діти» |
Інтелектуальна обдарованість (переможці олімпіад, турнірів, конкурсів, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт членів МАН і т. д.) |
*результативність не нижче обласного Рівня 1 учень |
*висока результативність на міському рівні 2 учні |
* висока результативність участі в різноманітних інтелектуальних змаганнях («Кенгуру», Бобер» «Соняшник» і т.д.) 17 учнів |
Психомоторна обдарованість
(спортивна обдарованість,
спортивні танці) |
*результативність не нижче обласного рівня |
*результативність на міському рівні 2 учні
1 учень |
*за результатами педагогічного спостереження 7 учнів 1 учень |
Практично-перетворювальна обдарованість
(раціоналізаторство, винахідництво);
|
*результативність не нижче обласного рівня |
*результативність на міському рівні 0
4 учні |
* за результатами педагогічного спостереження 1 учень
8 учнів |
Соціальна обдарованість (лідерська, організаторська) |
*результативність не нижче обласного рівня |
*результативність на міському рівні |
* за результатами психолого- педагогічного спостереження 5 учнів
|
Художньо-естетична обдарованість
|
*результативність не нижче обласного рівня |
*результативність на міському рівні
|
* за результатами педагогічного спостереження 7 учнів |
|
|
|
5 учнів
|
|
|
|
3 учні
|
|
|
2 учні |
3 учні
|
|
|
|
4 учні
|
Усього |
* загальна кількість - 1 |
* загальна кількість – 11 учнів
|
* загальна кількість – 45 учнів (11 учнів віднесено до 2-3 видів обдарованості) |
Позитивними результатами в 2015-2016 н.р. можна вважати такі:
- Два учні школи вперше стали призерами у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»
(координатор Макарова Н.М.).
- Учениця 4 класу Карімова Є. посіла ІІ місце в міському турнірі з шашок (керівник
Нестеренко С.Г.).
- Збільшилася кількість учнів, які отримали відмінний та добрий результат у
Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (координатор Реснянська О.О.,
вчителі Лугова Н.Я., Думбур Н.А.).
- Учні школи взяли участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»,
координатор Поклонська М.О. (2014-2015 н.р. – учасників не було)
Суттєвими недоліками в організації роботи з обдарованими дітьми залишається недостатня робота вчителів щодо залучення учнів до участі в міських предметних олімпіадах. Учні школи не брали участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека».
Згідно до вищевикладеного,
НАКАЗУЮ:
- Відзначити високу результативність роботи з обдарованими дітьми вчителів
Васильєвої С.Л., Сацкової Н.П.
- Відзначити позитивну тенденцію збільшення кількості учнів та переможців
Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» (координатор
Думбур Н.А.), Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (координатор Реснянська О.О.,
вчителі Лугова Н.Я., Думбур Н.А..).
- Відзначити активізацію роботи з спортивно обдарованими дітьми
вчитель Нестеренко С.Г.)
- Відзначити покращення результатів участі учнів у Міжнародній природознавчій грі
«Геліантус» (координатор Макарова Н.М.).
- Відзначити роботу вчителів Овсяннікової Л.О., Копитіної О., Сацкової Н.П.,
Сніжко Н.Є., які підготували переможців конкурсів з декоративно-ужиткового та вокального мистецтва районного та міського рівнів.
- Вчителям-предметникам:
6.1.Посилити роботу з підготовки учнів до предметних олімпіад.
6.2.Активізувати роботу з підготовки учнів до міського-конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів МАН.
6.3.Активізувати роботу щодо підготовки переможців Інтернет-конкурсів та олімпіад, залучення учнів до участі в предметних турнірах, творчих конкурсах.
7. Заступнику директора з НВР Овсянніковій Л.О.:
7.1.Активізувати роботу НТС, у т.ч. з підготовки учнів до участі в міському конкурсі робіт членів МАН та проведенні шкільних конференцій.
7.2.Довести аналіз роботи з обдарованими дітьми та даний наказ до відома педагогічних працівників на серпневій педраді 2016 р.
8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР
Овсяннікову Л.О.
Директор школи Т.В.Погорєлова